De wondere wereld van Design

Blog

Als vormgeefbureau zijn we altijd bezig met prikkels van buitenaf de laatste trends en ontwikkelingen binnen ons vakgebied. Graag neem ik jullie mee in de wondere wereld van een designer met meningen, feiten, tips & tricks

Scroll

Durf een andere move te maken dan de rest

Dat ik geen doorsnee vormgever ben, is duidelijk. Bestaan er eigenlijk wel doorsnee vormgevers? Dat zou in ieder geval niet zo moeten zijn!

Afgelopen weken ben ik met een onwijs tof project bezig geweest. Dit is een project geweest voor Beercoo, een “niet-doorsnee schoonmaakbedrijf”.

read more

Een deadline is een pré voor een succesvol project

Naar woord eigenlijk hè? Deadline.
Maar eigenlijk zorgt een deadline ervoor dat je goed functioneert tijdens werktijd. Stel je voor: alles wat je doet, mag gewoon een keer gebeuren. Ben je dan net zo gemotiveerd om hard te werken, als wanneer je een realistische deadline hebt?

read more

Project LXRY Beurs geslaagd

Afgelopen werkweken hebben bij ons behoorlijk in het teken gestaan van de LXRY Beurs. Eind oktober zijn we benaderd door Co Solo of wij een website konden ontwikkelen voor My Island Real Estate, een vastgoedpartij uit Dubai die op de LXRY Beurs zou staan.

Klein detail: De beurs is 6 december en er is nog helemaal niets.

read more

Het mooiste wat je van een nieuwe klant kan krijgen

Het mooiste wat je van een klant kan krijgen is een boodschap hoe blij ze zijn met het resultaat en de prettige samenwerking. Met een team van Beercoo, Koks en fotograaf hebben we een waanzinnig kookboek ontwikkeld die optimaal op z’n plaats valt bij dit prachtige bedrijf.

read more

Powerteams: wat zijn dat en hoe kun je dat specifiek goed inzetten?

Ooit wel eens gehoord van een powerteam? Ik bedoel dan niet The A-team of Totally Spies. Nee, ik bedoel een groep ondernemers of ondernemingen die elkaar versterken.

Als we het even zwart-wit bekijken: 
Ik moet een poster maken, maar ik heb slechte teksten en lelijk beeldmateriaal. Dan is het eindresultaat van de poster veel minder aantrekkelijk, dan als de tekst en de foto’s sprankelend zijn.

Dat werkt ook de andere kant op: Ik maak een visitekaartje en mijn klant wil deze afdrukken bij een goedkope webdrukker, die niet de kwaliteit kan waarborgen waar ik voor sta. Wat gebeurt er dan met het ontwerp van mijn visitekaartje?

read more

Hoe ben jij de komkommertijd doorgekomen?



zonnetje, hoge temperaturen en de airco-monteurs draaien overuren. Echter is dat niet in elke sector het geval. Ik heb deze zomer continu werk gehad. Jullie hebben mijn actie natuurlijk voorbij zien komen: “Niet de winterschilder, maar de zomerdesigner.”

Een leuke actie: 10% korting geven, zodat de drukte verspreid wordt. Echter blijkt onderaan de streep dat veel klanten aangeven: “Die 10% zit wel goed hoor!”

read more

Netwerken is niet eng, netwerken is leuk!

Je zal het zelf wel herkennen. Netwerken werkt het beste als je alléén naar een bijeenkomst gaat. Als je met collega’s gaat, is het toch wel makkelijk om bij elkaar te blijven, in plaats van met andere ondernemers te praten. Maar alleen ergens heen gaan, is redelijk onnatuurlijk voor veel mensen.

read more

10% korting in de zomermaanden!

Hey psssst, jij daar! Heb je het al gehoord? Ronjadm geeft 10% korting op de arbeid in de maanden juli en augustus! Waarom? Om te voorkomen dat klanten achter de feiten aan lopen in de wintermaanden! Lees hier voor meer informatie!

read more

Jhiiehaaa!!

Wat vinden jullie ervan? Goedgekeurd?
Ik wil in het bijzonder Marketinggenius bedanken voor de bouw van de site en Tekstschrijvers.nl voor het herschrijven van mijn teksten.

read more